Veel gestelde vragen

Selecteer hieronder een vraag en lees het antwoord

Worden mijn behandelingen vergoed?

Fysiotherapie vanaf 18 jaar wordt al een tijd niet standaard vergoed uit de basisverzekering. Voor vergoeding van je behandeling door de zorgverzekeraar heb je dus meestal een aanvullende verzekering nodig. Raadpleeg je polisvoorwaarden voor meer informatie over jouw vergoeding. Op https://www.defysiotherapeut.com/goed-verzekerd/ lees je meer over je verzekeren voor fysiotherapie.

Wat zijn de openingstijden?

Locatie het Gezondheidshuys:

ma: 07.30-20.00 uur

di: 07.30-18.30 uur

wo: 07.30-21.00 uur

do: 07.30-20.00 uur

vr: 07.30-18.00 uur

Locatie Leuken:

ma: 08.00 – 18.00

di: 08.00 – 17.00

woe: 08.00 – 17.00

do: 08.00 – 17.00

vrij: 08.00 – 17.00

Wat moet ik meenemen naar een behandeling?

Handdoek, identificatie bewijs (ID kaart, paspoort, rijbewijs), je verzekeringspas en, indien aanwezig een verwijsbrief van de arts of specialist.

Waar kan ik een afspraak maken/afzeggen/verplaatsen?

Je kunt je afspraak online maken via de knop ‘maak een afspraak’ of telefonisch via 0495-796959. Ook kan je op werkdagen aan de balie in het Gezondheidhuys tussen 8.00 en 12.00u een afspraak maken, of aan de balie van Gezondheidscentrum Leuken tussen 13.00 en 17.00u. Wil je jouw afspraak verplaatsen of afzeggen, bel dan naar 0495-796959. Je kunt ook mailen naar wij@jouwfysio.nl. Wij bellen of mailen je zo snel mogelijk terug.

Kan ik ook aan huis worden behandeld?

In bepaalde gevallen vindt (een deel van) de behandeling aan huis plaats. Bijvoorbeeld na een operatie. Let op: een verwijzing voor behandeling aan huis van de huisarts of specialist is gewenst.

Heb je vragen over thuis behandelen, bel ons op 0495-796959 of mail naar wij@jouwfysio.nl

en dan helpen wij u verder.

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Jouwfysio respecteert en beschermt jouw privacy. Wij werken volgens de wet AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). In alle behandelkamers is jouw privacy gewaarborgd. De praktijk hanteert een privacyreglement. Dit betekent dat jouw persoonsgegevens en behandeldossier in een beveiligde digitale omgeving zijn opgeslagen. Dit is niet toegankelijk voor derden zonder jouw toestemming.

Heb je opmerkingen of tips om de privacy in de praktijk te verbeteren, laat het ons weten.

Hoe meld ik mij af voor mijn afspraak?

Als je jouw afspraak wilt afzeggen, dan doe je dit bij voorkeur 24 uur van tevoren. Indien je binnen de 24 uur afzegt, dan wordt de niet nagekomen afspraak in rekening gebracht. Je kan je afmelden door te bellen naar 0495-796959 of stuur een mail naar wij@jouwfysio.nl

Hoe maak ik een afspraak?

Meld je bij ons aan door ons aanmeldformulier in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen. Je kunt ons ook bellen op 0495-796959 voor het maken van een afspraak. Wij zijn op werkdagen telefonisch het best bereikbaar van 08.00 tot 12.00u. en van 13.00 tot 17.00u. Indien je een voorkeur hebt voor een bepaalde therapeut of voor een specifieke behandeling, geef het dan aan zodat wij hier rekening mee kunnen houden bij het inplannen van een afspraak. Je kunt ons ook per mail bereiken op wij@jouwfysio.nl

Heeft Jouwfysio een klachtenregeling?

Je mag ervan uitgaan dat de therapeuten van Jouwfysio hun vak zo goed als mogelijk uitoefenen. Heb je toch een klacht of opmerking over de behandeling of de manier waarop wij met je omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor jezelf, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Jouwfysio hanteert een klachtenprocedure. Je kunt een gesprek aangaan met jouw therapeut, of als je dat prettiger vindt, met een van de praktijkeigenaren. Je kunt natuurlijk ook een brief of email sturen.

Wij zullen er alles aan doen om zorgvuldig met je klacht om te gaan en jouw inbreng in te zetten voor kwaliteitsverbetering binnen de praktijk.

Geen antwoord op jouw vraag? Bel even of stuur ons een mail